söndag 2 december 2012

Första advent...



Hej!

Hoppas att ni haft en skön första advent.

Jag har verkligen haft en helmysig helg. I fredags åkte jag och några tjejer till Gekås tidigt på morgonen för att shoppa. Jag är egentligen inte så road av att springa runt där och trängas, men någongång ibland kan det vara kul. Och kul hade vi. Himmel vad prylar vi släpade hem.

Förra helgen var vi iväg och såg Ljust och Fräscht, en show som handlar om olika inredningsstilar genom åren. Henrik Schyffert och Fredrik Lindström gjorde det så bra. Maken och jag skrattade så tårarna rann. Har ni inte sett den och har möjlighet att gå, gör det!

Idag har vi bakat lussekatter och fikat massor. Nu är det solsidan som gäller.

See U



13 kommentarer:

fröken knopp sa...

Kramar till dig.. <3

Emilie's daughter sa...

Your photos are a sheer pleasure! Christa

Sallys hus sa...

Hej hej1

Men å vilka vackra bilder.. å grattis till det fina reportaget...va kul!
;en ååå va jag fnissar...
Åt lilla nya sötisen...haha...
först skriver du att hon nog kan bli världens klokaste hund för hon lär sig så snabbt...fniss..så inlägget efter har hon käkat upp tapeten..hahaha...förlåt men lit ekul var det allt...hihi... sötnöt....
Ha en fin kväll!
Kram Katarina

Nannette sa...

Flowers and candles, it's like spring and winter combined, it's lovely.
Have a good week.

ANNETTE sa...

Låter som en härlig helg och så fina bilder!

Ha en fortsatt fin vecka,
Annette

Gabriella sa...

Åh så vackra bilder! Blir så sugen på att köpa hyacinter när jag ser detta=)

gamla skolan sa...

Så vackra bilder ! Jag var på Gekås för ett par veckor sedan :)
Kramar // Susanne
ps välkommen tillbaka

kungen o majkis sa...

Åh gekås. Vi brukar alltid åka dit innan jul...men iår blev det inte av. Jaja, vad är väl en dag i Ullared...kan ju vara tråkigt och... och alldeles.. alldeles underbart.

Hoppas att du hade en fin första advent. Nu siktar vi mot andra ljuset i staken :-)!

Kram!

Lilla Blanka sa...

Hej goa Milla,

Åhh dina bilder är helt underbara..! ♥

Kram
Mia

Annas skattkammare sa...

Underbara bilder!!
Kram Anna

Norr om Köpenhamn sa...

Såg reportaget i Julhem :) Sååååå himla fint. Så många fina inredningstidningar vi har i Sverige, det finns inte här i Danmark. Så jag åker allt över sundet för mina älskade tidningar ;o) Fast danska Jeanne dÁrc är ändå en favvis...

Så mysigt du har gjort det med hyacinterna :)
Ha en fortsatt härlig onsdag!
Kram
Ulrika

Anonym sa...

Fina bilder :)

Ett Tips! Vinn en Maileg tomtekanin
http://vitahusetochelvis.blogspot.se/2012/12/vinn-en-maileg-tomte.html

Hopps du vill vara med och tävla!

Lallbacken sa...

Hej Milla. Visst är det mysigt med hyacinter!! Jag skulle hemskt gärna vilja se Henrik & Fredrik i Ljust &Fint. Har dock kollat liiite i boken. Ha en skön helg
/mia